IMPORTANT: per enviar factures a l’administració no és necessària cap alta al servei e-FACT, les factures es poden enviar a través de la Bústia de Lliurament de factures electròniques.
En cas que el volum de factures sigui molt elevat, podeu integrar les vostres eines amb l’e-FACT per tal d’automatitzar la creació i/o l’enviament. Des de l’AOC recomanem la integració per a empreses o organitzacions amb un volum de factures a generar per a administracions públiques superior a 100 factures mensuals.
- Sol·licitud de la integració:
En cas que estigueu interessats a integrar les vostres eines amb e-FACT podeu enviar-nos el següent document a través del formulari de contacte.
- Documentació d’integració:
En funció de si us heu d’integrar a l’e-FACT per a enviar factures o bé, si us integreu per a rebre factures, cal que us descarregueu el document que correspongui en funció del tipus d’integració que necessiteu fer:
- ENVIAMENT de factures: trobareu la documentació tècnica d’integració via WebService a l’espai per als integradors via WS per a proveïdors de l’e-FACT. Una vegada us hàgiu integrat a PRE pel servei i hàgiu realitzat les validacions oportunes, per fer el pas a PRODUCCIÓ, aviseu-nos en un nou tiquet a través del formulari https://suport-integradors.aoc.cat/hc/ca/requests/new indicant que voleu passar a PRODUCCIÓ i fent referència al tiquet on es van donar els permisos a PREPRODUCCIÓ.
- RECEPCIÓ de factures: Trobareu la documentació tècnica d’integració via sFTP a la guia d’integració al Hub d’e-FACT.